úterý 23. října 2012

Tajemné jeskyně

Tak jsem si našel trochu času a tak bych se rád podělil o svůj zážitek. V pondělí jsem s kamarády navštívil tunely a jeskyně ve Stránských skálách. Bez mapy, jen podle vlastní orientace a bez nějaké vybavení, jen s baterkami.

Bylo to mé první  "podzemní dobrodružství" a jak jinak než mě uchvátilo. Teď zpětně lituji jen toho že jsem nechal foťák u jedné štoly a do hloubi jeskyně jsem pokračoval bez něj, plazení a soukání se bylo opravdu zážitek :)

Nebyly jsme tam samy, našli jsem spícího drobečka :) je zvláštní, že za cca hodinu lezení jen jednoho, ostatní asi byli někde schovaní a nebo tohle byl samotář. 


Tyto tunely a jeskyně sloužily za války k výrobě motorů do letadel a je zajímavé vidět jak si příroda zabírá co jí člověk vytrhl. Tohle je strop jeskyně a ty světlá místa jsou počátky budoucích krápníků :) 




Stejnou památkou jsou i zbytky různých úchytů a skob. V jeskyních je ale pěkné vlhko a tak se pomalu rozpadají na prach.



 Na závěr trocha nostalgie. Viděl jsem světlo na konci tunelu a přesto jsem za ním šel...



Žádné komentáře:

Okomentovat